MAALAISELÄMÄÄ
Jokaiseen päivään on kätketty uusi mahdollisuus.

torstai 21. helmikuuta 2013

Tunnustus!

Kaunis kiitos!. Aina tunnustukset lämmittävät.

Tunnustuksen säännöt ovat:
Minun pitää kertoa itsestäni kahdeksan paljastavaa asiaa ja jakaa tunnustus
eteenpäin kahdeksalle  blogin pitäjälle, joille kerron asiasta ja heidän tulee
kopioida tuo kuvasymboli.
 
1. Olen lankahamsteri.
2. Minulla on 7 lastenlasta ja kahdeksas syntyy huhtikuussa.
3. Olen laihtunut 2 vuoden sisällä yli 40 kg.
4. Tykkään tehdä kortteja, neuloa sekä näperrellä helmitöitä.
5. Laukut ovat ihania joten niitä löytyy paljon : ) olen siis melkoinen "kassiAlma"
6. Vietän pian 1-vuotis hääpäivääni <3
7. Sairastan selkärankareumaa ja olen työkyvyttömyyseläkkeellä.
8. Joudun 8.3.2013 polvileikkaukseen.

Tunnustuksen annan näille ihanille blogeille:


Aurinkoisia talvipäiviä!
Halauksin -AnneHelena-

4 kommenttia:

Liisa kirjoitti...

kiitos tunnuksesta. pitää joku kerta tehä. Wau että noin paljon olet laihtunut: Rakkausko se laihduttaa ;) Mulle ois hyvä kun 10 kg sais pois.

RaijaAnnikki kirjoitti...

Kiitos ihanainen. Vastailen jossain vaiheessa , aina tuntuu hyvältä kun saa tunnustusta ja WAU-miten olet laihtunut.

Pirjo kirjoitti...

Kiitos tunnustuksesta =)Tsemppiä tulevaan polvileikkaukseen!

Lettu kirjoitti...

Kiitos tunnustuksesta :D
Joudun sen jakamss bogossani "vajavaisena" kun en saa kuvaa liitettyä....höh!
Mukavaa alkanutta viikkoa !